Müügitingimused

Veebipoe LILLEOIS.EE (edaspidi Lillepood) omanik on OÜ K-Cordisk (registrikood 10215173), asukohaga Kuressaare, Raekoja 10, Rae keskusese Lillepood ÖIS

Klienditeenindus

E-R 9-18

L 10-17

Küsimustega tellimuse kohta võtke palun ühendust meie klienditeenindusega.

Kuressaare

+372 50 63 350 

info@lilleois.ee

Tallinn

+372 50 16 556

kcordisk@hot.ee

K-Cordisk OÜ

Reg. nr. 10215173

Tallinna 18/1

Kuressaare 93819

Tel: +372 50 63 350

E-mail: info@lilleois.ee

KMKR EE100184143

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Lillepoest kaupade ostmisel. Lillepoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Lillepoes vahetult kauba juures.

Kui soovid ettevõtte nimel teha tellimuse ja tasuda kohe arve alusel, kirjutage meile info@lilleois.ee, siis koostame tellimuse ja väljastame Teile arve.

Tellimuse vormistamine

Tellimust saab alustada lillede või kimbu valimisega. Lilli, kimpi jms saab valida lehekülje vasakul serval asuvatest kategooriatest. Soovi korral saab igale tootele lisada tasuta kimbukaardi, mille kinnitame lillede külge. Oma head soovid saad kirjutada peale toote avamist paremal olevasse lahtrisse “Tekst kaardile”. Samamoodi nagu kimpudelgi, kuulub lõikelille (alates 2st lillest)  tellimisel hinna sisse lillede kokku sidumiseks pael. Vaas ei kuulu hinna sisse. Valitud lilled saate lisada ostukorvi vajutades vastavale nupule. Ostukorvi sisu on püsivalt näha ekraani paremal ülemises servas, millel klikkides pääsete tellimuse vormistamise lehele. Samas kohas saate ka korrigeerida tellitud koguseid ning mittevajalikke tooteid kustutada. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis, kuupäev ja kellaaeg. Kui Te ei tea mõnda täitmiseks nõutud lahtrit võib kirjutada “ei tea”, aga siis peab olema kindel, kuidas lillepood Saaja kätte saab ja kirjutama juhised ostukorvis oleva märkmete lahtrisse.

Tellimuse vormistamisel palume kontrollida sisestatud saaja andmed, sest meile edastatava info täpsusest ja õigsusest sõltub toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Kui ilmneb vajadus millegi täpsustamiseks, võetakse teiega ühendust telefoni või e-posti teel.

Tasuda saab eurodes Eesti pankade pangalinkide kaudu või krediitkaardiga. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Lillepoe arvelduskontole. Pärast tasumist saadame Teile tellimuse kinnitus emaili.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Sõltuvalt hooajast ja tellimuse tähtajast kõiki lilli/värvitoone ei pruugi alati saada olla, mistõttu jätab lillepood endale õiguse vajadusel ja summa piires materjale asendada. Kimbu värvid ja stiil jäävad samaks. Suuremate asenduste korral võtame saatjaga telefoni või e-maili teel ühendust, et asendus kokku leppida.
Värvilahenduste erisoovide korral andke sellest ostukorvis asuva tellimuse märkuste lahtris teada.

Kuna lilli peab mitu korda nädalas lõikama siis lillede pikkus varieerub ja seetõttu ei saa me garanteerida täpset varre pikkust ei lõikelilledel ega kimpudel.

Kohaletoimetamine

Tellimusi viime kohale Kuressaare linnas, Saaremaal ja Tallinna linnas.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti valitud kuupäeval ja kellaajal peale müügilepingu jõustumist. 

Lillepood helistab alati saajale, et kokku leppida sobiv üleandmise aeg. Seega, kui sul on soov, et saaja enne tellimuse kohalejõudmist ei aimaks, mis laadi saadetisega tegemist on, kirjuta ostukorvis olevale märkuste lahtrisse. Samamoodi saate meid teavitada, kui te ei soovi, et saaja saaks teada, kellelt üllatus tuli.

Samal päeval tellides toimetatakse lilled kohale 3 tunni jooksul alates raha laekumisest meie kontole. Kui teile meie pakutud kellaajad ei sobi ja soovite kimbu kohaletoimetamist varasemal või hilisemal kellaajal, helistage telefonil 50 63 350 või saatke e-mail info@lilleois.ee

Me ei vastuta hilinenud kohaletoimetamise või kohale mitte toimetamise eest, kui selle põhjuseks on vale või ebatäpne aadress või telefoninumber.

Kui te ei esitanud saaja telefoni numbrit koos aadressi ja kohaletoimetamise ajaga siis me jätame endale õiguse teavitada saajat, jätta tellimus ukse taha või naabrite juurde või tagastame lilled kauplusele.

Meenutame, et suurematel tähtpäevadel (sõbra-, naiste- ja emadepäev) kellaajalisi kullertellimusi ei täideta, kõik tellimused täidetakse jooksvalt päeva jooksul. Täidame kõik tähtpäevade tellimused esimesel võimalusel, kuid kellaajaliselt tuleb arvestada tavapärasest pikema tarneajaga.  

Tellimuste puhul hotellidesse, perekonnaseisuametisse ja haiglasse kohaletoimetamine ainult vastuvõtulauani.
Tellimuste kohaletoimetamist telklaagritesse, sõjaväeosadesse, laevadele, sadamatesse ja lennujaamadesse ei saa garanteerida
Tellimuste kohaletoimetamist üldaadressidele ei saa garanteerida. 

Tellimuse täpsemaks kohaletoimetamiseks võib saatja esitada peale aadressi ka täpsed GIS koordinaadid.

Maksimaalne tarneaeg

Viime kõik tellimused kohale kliendi soovitud ja määratud kuupäeval.  

Taganemisõigus

Vastavalt Eesti Vabariigi tarbijakaitse seadusele (26.04.12, nr.1-1/12-019) ei laiene garantii-ja 14-päevane taganemisõigus kiirestiriknevatele kaupadele(VÕS § 53 lg 4). Lilled kuuluvad kiiresti rikneva kauba hulka ning nende tagastamise võimalus puudub.

Juhul kui te soovite tellimuse tühistada, seda saab teha mitte vähem kui 1 ööpäeva enne tellimuse täitmist. Pärgade puhul 3 ööpäeva. Kui teie tühistamise avaldus tuleb hiljem, siis seda tühistada ei saa. Tühistada ei saa ka eritellimusi, mis ei kuulu tavatellimuste hulka meie kodulehel.

Pretensiooni esitamise õigus

Pretensioonide esitamiseks saatke e-kiri aadressile info@lilleois.ee või helistage telefonil: 50 63 350.  Kui Lillepoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Lillepood vastutab, parandab või asendab Lillepood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Lillepood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Lillepood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Ostja ja Lillepood vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kui ostja ja Lillepood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin https://www.tarbijakaitseamet.ee//et/tarbijavaidluste-komisjon. ( Pronksi tn 12, Tallinn, Tel: 6320 1707; info@tarbijakaitseamet.ee) Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=ET